O kadar haklı bir konu ki, bir Rus ile Instagram hesapları için çalışıyorduk. R10'da bir elin parmaklarını geçmeyecek şekilde ilgi gösteren birisiydi. O zaman da aynı şeyi düşündüm, neden biz böyleyiz, iş artık önemsiz olmuş düşünülen tek şey para =(