onların dinini ( ahlakını biz yaşıyoruz ) bizim dini ( bizim güzel ahlakımızı ) onlar yaşıyor tespitinin vucuda gelmiş hali )

ama şu bir gerçek ki, bizde iş ahlakıda yok malesef, en iyi ilim tecrübedir ve kendi tecrübelerimden anlatayım, r10 da belkide bugüne kadar 1 2 kişi hariç, parayı alıp ödemeyi alıp, ilgili olanı görmedim, herşey ödemeyi alana kadar, anında mesaj atıyorlar tabi efendim diyerek nezaket vs dersen ki tamam bu işi bu adama emanet etmeliyim, ama malesef bu forumda nice böyle isim yapmışlarla dahi çalıştım iş ahlakı sıfır. bu sefer mecbur kalıyorsun hadi kardeşim yapacaktın 6 ay oldu diyerek sabah akşam aramaya. ben ödemesini anında yapıyorsam karşı tarafta ödemeyi almadan önceki ilgiyi işe sadakati, ödemeyi aldıktan sonrada göstermek zorunda. ama gel gelelim kaç kişi bunu yapıyor.