angelicmoon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kilo Alamıyorum
68
●1.966
- 14-03-2022, 23:32:22Bende kilo almanın imkansız olduğunu düşünürdüm öyle değilmiş yeterince yemek istemiyormuşum.Versace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca bol bol protein ve tavuk tüketmelisiniz. Ek olarak her gün 5 öğün yiyin her yemekten sonra aşağıda vereceğim tarifteki karışımı yiyin. 1 ayda 10 kilo aldım.
Eti cici bebe bisküvisi + süt + fıstık ezmesi(şoktan alabilirsin çok lezzetli kendi markası) + muz.
Yukardaki karışımı blendırdan geçirip yemeklerden sonra ek gıda olarak tüketin. Sonra gelsin kilolu günleriniz.
Hadi iyi forumlar. @SarSeoAgency;
@Versace; - 15-03-2022, 12:31:24Sigara içmeden önce 55-57 kilolardaydım, sigarayı bıraktıktan sonra 75'e kadar çıktım. Sigaranın iştahını etkilediğini hissediyorsan bırakmak çözüm olabilir hocam.
- 15-03-2022, 13:43:34Özellikle akşam yemeklerinden sonra abur cubur yemen gerek. Kalorisi yüksek olanlar. Örneğin cicibebe ile süt aşırı kalorilidir. Cipsleri mayoneze banım yiyebilirsin örneğin. Daha sağlıklı kilo almak istersen kuruyemişlerde ciddi kalorilidir. Kaju 100 gramı 500 600 kalori arası. gibi.
Kalori hesabı yapıp günlük yaktığından fazlasını yersen alırsın. - 15-03-2022, 13:45:27Üyeliği durdurulduben uzun süre spor yaptım ve halen yapıyorum. inanılmaz zayıftım. spor yap dediler yaptım, bir şey değişmedi. başka bir zaman tekrar spora başladım ama bu sefer kilo almayı bilen biri ile başladım. kendisi 110 kilo bayağı büyümüş biriydi. midem çok küçüktü yarım döner ile bir gün dolaşabilirdim yani
1 ay bu arkadaş ile spora gittim ve sabah akşam beraberdik. tüm öğünler tüm spor tüm hareketler 7/24 beraberiz. her gün ayna karşısında kendime bakıyorum hırslanıyorum falan ama tık yok. arkadaşa diyorum ya bir şey olmuyor, boşa yapıyoruz. sana öyle geliyor devam diyor
30 gün sonunda tartıya çıktım 12 kilo almışım. Aynada bana görünmüyor tabii. 3 ayda 20 kilo aldım ve büyük oranda kas kütlem arttı. Sonra 3 yıl hiç ara vermeden yaptım.
Herkesin metabolizması farklı. Genelleme yaparak tavsiye vermek istemem ama bu işin benim gördüğüm kadarı ile sırrı şu:
Kasları yıkıp onarılmasını sağlamak gerekiyor. Zamanla ağırlık arttıkça kasınızdaki küçük yırtıklar da artıyor. Onarımı daha hızlı ve acısız oluyor. Muazzam ölçüde iyi ve çok beslenirseniz bu yırtıklar besinler tarafından onarılıyor. Kas yıkımı dedikleri bu. Profesyonel arkadaşlara daha düzgün anlatacaktır ama ben 43cm yağsız biceps gördüysem siz de görebilirsiniz
ben 1-3 ay bizim gibi çalışıp 5-10 kilo arasında kilo almamanıza ihtimal vermiyorum. Ya sporunuz eksik, ya programınız yanlış, ya da bir sağlık probleminiz var. Eğer sağlık probleminiz olmadığına eminseniz diğer iki seçenek kalıyor geriye. 2 kilo vermek 1 kilo almaktan daha kolay. Çok tartışılır bu. Vücut büyümeyi öğrendiğinde durduramıyorsunuz bir yerden sonra.
Şimdi de az yiyip mide küçültmeye çalışıyorum. Geri zayıflamaya çalışıyorum yani.
Sürekli verirsen çeyrekte veriyorlar ona göre