• 14-02-2022, 15:09:15
    #10
    Sabah yumurtacı neredeyse beni dövecekti. Dedim yumurta hala aynı fiyat indirim olmamış. Cevabı biz keriz miyiz, alırken 8 kdv ödemişim neden indireyim diyor. Yeni gelen %1 le gelirse o zaman inermiş ama zaten elektrik faturası 2300tl gelmiş bugünden itibaren tüm ürünlere %15 zam yapacakmış falan filan indirim hikaye yani boşa hayal kurmayın üzülürsünüz.
    • KOCABAL
    KOCABAL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-02-2022, 15:09:52
    #11
    Fiyatlardaki dengesizlik her ne kadar kdv de indirilse dolaylı olarak alınan vergilerle aynı fiyatta sabit kalır. Değişen bir şey olmaz.
  • 14-02-2022, 15:10:47
    #12
    farketmez her hafta zam geliyor sonuçta 1 hafta zamsız fiyattan alınacak sadece.
  • 14-02-2022, 15:10:48
    #13
    KDV indirimi sonrası zabıta ekipleri marketlerde denetim gerçekleştirdi: '241 lira 45 kuruşluk alışveriş 227 lira 20 kuruş oldu'
  • 14-02-2022, 15:10:57
    #14
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirim çok iyi oldu güzel oldu biz gittik geçen aldık bayağı iyi fiyatlar yani niye beğenmediniz anlamadım biz önceki dönemleri de gördük
    Kısa sürede %100 ü geçti fiyatlar sonra üç beş lira indirildi siz buna çok güzel oldu diyorsunuz.. Önceki dönemlerde neyi gördünüz??
  • 14-02-2022, 15:13:44
    #15
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa sürede %100 ü geçti fiyatlar sonra üç beş lira indirildi siz buna çok güzel oldu diyorsunuz.. Önceki dönemlerde neyi gördünüz??
    Hocam ironi. Röportaj yapan dayılar gibi okursan tebessüm edersin zaten. Silahı çıkarma hemen.
  • 14-02-2022, 15:14:08
    #16
    Size yaranılmaz zaten yapsa bi türlü yapmasa bi türlü ne istediğinizi bilmiyorsunuz ülkeyi bölmek mi istiyorsunuz bazen zor durumlarda ülkemize sahip çıkmalıyız en ufak bir şeyde ülkeyi kötülemekten vazgeçin artık yeter beğenmiyorsanız gidin kapı orada(!)
  • 14-02-2022, 15:14:47
    #17
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ironi. Röportaj yapan dayılar gibi okursan tebessüm edersin zaten. Silahı çıkarma hemen.
    O kadar ciddi yazmışsınız ki ironi olup olmadığını ayırt etmek gerçekten çok zor
  • 14-02-2022, 15:16:43
    #18
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar ciddi yazmışsınız ki ironi olup olmadığını ayırt etmek gerçekten çok zor
    Hocam öyle bir dönemden geçiyoruz ki komik olsun diye yazdığım şeylerde artık ifadem kıpırdamıyor smiley koymayı da hiç akıl edemedim.
    çünkü hayatımızın en kötü 6. yılındayız. Önceleri ne güzel günler yaşamışız