O kadar ciddi yazmışsınız ki ironi olup olmadığını ayırt etmek gerçekten çok zor
Hocam öyle bir dönemden geçiyoruz ki komik olsun diye yazdığım şeylerde artık ifadem kıpırdamıyor smiley koymayı da hiç akıl edemedim.
çünkü hayatımızın en kötü 6. yılındayız. Önceleri ne güzel günler yaşamışız