Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
indirim çok iyi oldu güzel oldu biz gittik geçen aldık bayağı iyi fiyatlar yani niye beğenmediniz anlamadım biz önceki dönemleri de gördük
Kısa sürede %100 ü geçti fiyatlar sonra üç beş lira indirildi siz buna çok güzel oldu diyorsunuz.. Önceki dönemlerde neyi gördünüz??