Size yaranılmaz zaten yapsa bi türlü yapmasa bi türlü ne istediğinizi bilmiyorsunuz ülkeyi bölmek mi istiyorsunuz bazen zor durumlarda ülkemize sahip çıkmalıyız en ufak bir şeyde ülkeyi kötülemekten vazgeçin artık yeter beğenmiyorsanız gidin kapı orada(!)