Sabah yumurtacı neredeyse beni dövecekti. Dedim yumurta hala aynı fiyat indirim olmamış. Cevabı biz keriz miyiz, alırken 8 kdv ödemişim neden indireyim diyor. Yeni gelen %1 le gelirse o zaman inermiş ama zaten elektrik faturası 2300tl gelmiş bugünden itibaren tüm ürünlere %15 zam yapacakmış falan filan indirim hikaye yani boşa hayal kurmayın üzülürsünüz.