• 07-02-2022, 11:57:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar, bu zamana dek hiç covid aşısı olmadım. Hastalıktan korkmadığımdan değil aşının yan etkisinden daha fazla korktuğumdan aşı olamadığı belirterek konuya giriş yapayım.

    Merak ettiğim konu ise başlıkta da belirttiğim gibi 2 veya 3 doz olup da bir sonraki hatırlatma dozunu hiç olmamış veya süresini geçirmiş kişiler ile hiç aşı olmamış kişiler aynı riske mi sahiptir?
  • 07-02-2022, 12:00:29
    #2
    Çevremde ne kadar aşı olan varsa hepsi şuan toprak altında kalpten direkt

    hepsi genç sayılır orta yaş
  • 07-02-2022, 12:01:14
    #3
    bebeklerde vurulan sıralı aşılar bile eleştiri odağımdayken daha belirtileri net ortaya çıkmamış bir aşıyı tartışmak hata olur.
  • 07-02-2022, 12:01:20
    #4
    Hayır hocam bu olur mu oyle sey. Ben 2 doz oldum sadece. Hatitlatma olmadım. Gecen ay pozitif ciktim. En ufak bi4 sıkıntım yoktu. Hafif burnun aktı 2 gün sadece. Oksurmerim bile. Asısiz olsam boyle olmazdı. Ki benim normalde kronik bronşitim var.
  • 07-02-2022, 12:01:49
    #5
    Hocam şuan evimde 3 kişi pozitif. Her gün düzenli test veriyorum Allaha çok şükür hem negatifim hemde hiçbir sıkıntım yok.

    10 gün kıvranarak yatmaktansa 2 gün kol ağrısı çekin ama yine de aşınızı mutlaka olun.
  • 07-02-2022, 12:07:50
    #6
    Çevremde ben dahil ne kadar aşı olan varsa hepsi yaşıyor
  • 07-02-2022, 12:10:46
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 doz aşı oldum dün pozitif çıktı sonucum. Hastaneye gittigimde çarpintin var kalbin cok hizli atiyo dediler serum verdiler oyle iyi oldum biraz.
  • 07-02-2022, 12:14:37
    #8
    Hastalanma riski konusunda aynıdır.
    Hastalığı ağır geçirme ve ölme riski konusunda aynı değildir.

    Çevremde aşı olanlar öldü diyenlere de kulak asma.
    88 yaşında anneannem 70 yaşında annem 77 yaşında babam 4 doz oldular.
    Anneannem böbrek hastası annem kalp hastası babam diyabet hastası…
    Hepsi coronayı nezle gibi atlattı.
    Ben hiç hastalanmadım sürekli onlarla temas halinde olmama rağmen.


    Aşı hatırlatma dozunu olmadın mı hastalanmaktan neredeyse hiç korumuyor.
    Hastalığın semptomlarından koruması ise geçen süreye bağlı azalıyor.

    İkinci dozdan ya da son hatırlatma dozundan itibaren 10-12 ay sonra koruyuculuk sıfırlanıyor.
    Zaten virüsün kendi de kalıcı bağışıklık sağlamıyor, yani hastalananlar bile 6 ay sonra yeniden hastalanabiliyor.
  • 07-02-2022, 13:12:42
    #9
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çevremde ne kadar aşı olan varsa hepsi şuan toprak altında kalpten direkt

    hepsi genç sayılır orta yaş
    Ciddi misin hocam?