Konu
Aşısız Olan ile Hatırlatma Dozu Olmayan Eşit(midir)?
07-02-2022, 12:01:20
#4
erkancan_87
Hayır hocam bu olur mu oyle sey. Ben 2 doz oldum sadece. Hatitlatma olmadım. Gecen ay pozitif ciktim. En ufak bi4 sıkıntım yoktu. Hafif burnun aktı 2 gün sadece. Oksurmerim bile. Asısiz olsam boyle olmazdı. Ki benim normalde kronik bronşitim var.