Konu
Aşısız Olan ile Hatırlatma Dozu Olmayan Eşit(midir)?
07-02-2022, 12:10:46
#7
samimkymk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2 doz aşı oldum dün pozitif çıktı sonucum. Hastaneye gittigimde çarpintin var kalbin cok hizli atiyo dediler serum verdiler oyle iyi oldum biraz.