Anlaşılan aşı konusunda ikiye bölünme her daim devam edecek. Bu gayet normal tabiki. Dediğim gibi ben işin tıbbi boyutu açısından sormak istemiştim. Hakkımızda hayırlısı bakalım.
sen abd başkan ve başkan yardımcısını izle onlar vurunmuşlar onlar vurunmuşsa sende vurun
aşıyı üreten bile biz çalışanlarımıza aşı vurduymayacağız diyor ve daha bir çok olay var
bebeklere çocuklar olmyacaktı onları da aşıladılar
bu iş yanar dönerli iş bu işin kokusu 10 yıl ile 15 yıl sonra çıkacak bak gör
aşı vurunursanda şırınganı al
afrika ülkesinde bir hastalık türettiler aşılarla insanları zehirlediler ama şırıngaları imha ettiler sonra böyle hastalık olmadı dediler
tabi korona dünya çapında buna böyle yapamazlar ama illa bir yol bulurlar seçim senin
en basit bir yemek yapıyorsun anında sıcak yiyemiyorsun bu aşılar hemen 1 sene oldu olmadı çıktı nasıl oluyor
akıllı düşünmek lazım bilimi kutsamak iyi bir şey değil bilim sistemi deneme bakar deneme sonra geliştirmeye bu aşıları tüm dünyada insanlarda deniyorlar ve kalp sonucu çıkıyor
örneğin yumurtayı başka birisi yerse alerji yapar sende yapmaz bu aşılarda öyle bazı vücutlarda anında yan etki bazılarında ise zamanla bir anda olmaz bazı şeyler yinede sen bilirsin