BakalimBilelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlaşılan aşı konusunda ikiye bölünme her daim devam edecek. Bu gayet normal tabiki. Dediğim gibi ben işin tıbbi boyutu açısından sormak istemiştim. Hakkımızda hayırlısı bakalım.

sen abd başkan ve başkan yardımcısını izle onlar vurunmuşlar onlar vurunmuşsa sende vurun

aşıyı üreten bile biz çalışanlarımıza aşı vurduymayacağız diyor ve daha bir çok olay var

bebeklere çocuklar olmyacaktı onları da aşıladılar

bu iş yanar dönerli iş bu işin kokusu 10 yıl ile 15 yıl sonra çıkacak bak gör

aşı vurunursanda şırınganı al

afrika ülkesinde bir hastalık türettiler aşılarla insanları zehirlediler ama şırıngaları imha ettiler sonra böyle hastalık olmadı dediler

tabi korona dünya çapında buna böyle yapamazlar ama illa bir yol bulurlar seçim senin

en basit bir yemek yapıyorsun anında sıcak yiyemiyorsun bu aşılar hemen 1 sene oldu olmadı çıktı nasıl oluyor

akıllı düşünmek lazım bilimi kutsamak iyi bir şey değil bilim sistemi deneme bakar deneme sonra geliştirmeye bu aşıları tüm dünyada insanlarda deniyorlar ve kalp sonucu çıkıyor

örneğin yumurtayı başka birisi yerse alerji yapar sende yapmaz bu aşılarda öyle bazı vücutlarda anında yan etki bazılarında ise zamanla bir anda olmaz bazı şeyler yinede sen bilirsin