Arkadaşlar konuda yazan 2 tane arkadaşı engellemişim. Yazdıkları mesajları alıntılardan gördüm. Off-topic bölümünde günlük açtıkları konu sayısına ve konu içeriklerine bakarsanız ciddiye alınmaması gerektiklerini anlarsınız.
Etrafımda aşı olup covid kaynaklı vefat eden kimse yok (yaşlılarımız dahil), fakat bazı aşı olmamakta ısrarcı akrabalarımdan 2 kişiyi çok hızlı yolcu ettik.
Ortada büyük bir komplo falan yok arkadaşlar, kimse aşı yoluyla sizi öldürmeye çalışmıyor. Dünya üzerinde bu kadar para ile fonlanan tek şey uzay araştırmaları oldu. Aşıların bu kadar hızlı çıkması buna bağlı.