Merhaba arkadaşlar, bu zamana dek hiç covid aşısı olmadım. Hastalıktan korkmadığımdan değil aşının yan etkisinden daha fazla korktuğumdan aşı olamadığı belirterek konuya giriş yapayım.

Merak ettiğim konu ise başlıkta da belirttiğim gibi 2 veya 3 doz olup da bir sonraki hatırlatma dozunu hiç olmamış veya süresini geçirmiş kişiler ile hiç aşı olmamış kişiler aynı riske mi sahiptir?