Konu
Aşısız Olan ile Hatırlatma Dozu Olmayan Eşit(midir)?
07-02-2022, 12:01:49
#5
tcaliacarr
Hocam şuan evimde 3 kişi pozitif. Her gün düzenli test veriyorum Allaha çok şükür hem negatifim hemde hiçbir sıkıntım yok.
10 gün kıvranarak yatmaktansa 2 gün kol ağrısı çekin ama yine de aşınızı mutlaka olun.