Hocam şuan evimde 3 kişi pozitif. Her gün düzenli test veriyorum Allaha çok şükür hem negatifim hemde hiçbir sıkıntım yok.

10 gün kıvranarak yatmaktansa 2 gün kol ağrısı çekin ama yine de aşınızı mutlaka olun.