• 30-01-2022, 22:23:35
    #1
    En iyisi sanırım
    İnsanların gereksiz tavırlar takınıp bunu normalmiş gibi benimsemesi çok garip değil mi bu sadece aşağıya bırakacağım örnek için değil bütün genel günlük ilişkilerimizde de geçerli.

    Belki bizim nesilden kaynaklıdır bilemiyorum kafaya takılacak bir durum olmasa da sinir bozucu bir durum
    EDİT: Sınıf arkadaşım kendisi normal arkadaşça bir konuşmaydı
  • 30-01-2022, 22:25:05
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Özgüvensiz, kendisine ve karşısındakine saygısı olmayan insan tipi gördüm. İlişkileri pek fazla yürümez, 6 ay veriyorum.
  • 30-01-2022, 22:25:41
    #3
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özgüvensiz, kendisine ve karşısındakine saygısı olmayan insan tipi gördüm. İlişkileri pek fazla yürümez, 6 ay veriyorum.
    fazla dedin hocam
  • 30-01-2022, 22:25:54
    #4
    En son böyle mesaj attığımda 2009 yılıydı herhalde Yaşı küçükse normaldir. Gerçi biz tripleri MSN'de dinlediğimiz şarkıyla gösteriyorduk ama çağa ayak uydurmak lazım
  • 30-01-2022, 22:27:15
    #5
    En iyisi sanırım
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son böyle mesaj attığımda 2009 yılıydı herhalde Yaşı küçükse normaldir. Gerçi biz tripleri MSN'de dinlediğimiz şarkıyla gösteriyorduk ama çağa ayak uydurmak lazım
    16-17 yaş bandı hocam
  • 30-01-2022, 22:28:36
    #6
    Bana garip bi durum gözükmedi çocuk sonuçta küfür etmemiş.
    Yürümek istediğin bi kızın sevgilisi varsa hesabı açıksa normal olarak sevgilisiyim ben demiş
    *** notuda erkek yazdıysa çokta normal değil bu arada ben biraz farklı okudum
  • 30-01-2022, 22:29:06
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    erken yaşta ilişki yapmayı mantıklı bulmuyorum
  • 30-01-2022, 22:29:41
    #8
    En iyisi sanırım
    metroport adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana garip bi durum gözükmedi çocuk sonuçta küfür etmemiş.
    Yürümek istediğin bi kızın sevgilisi varsa hesabı açıksa normal olarak sevgilisiyim ben demiş
    Normal arkadaşça olan bir konuşmaydı hocam onu belirtmeyi unutmuşum durduk yere böyle bir tutumda bulunması saçma bence
  • 30-01-2022, 22:31:46
    #9
    ZODIC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    erken yaşta ilişki yapmayı mantıklı bulmuyorum
    Maksat zevk işi işte.