İnsanların gereksiz tavırlar takınıp bunu normalmiş gibi benimsemesi çok garip değil mi bu sadece aşağıya bırakacağım örnek için değil bütün genel günlük ilişkilerimizde de geçerli.
Belki bizim nesilden kaynaklıdır bilemiyorum kafaya takılacak bir durum olmasa da sinir bozucu bir durum
EDİT: Sınıf arkadaşım kendisi normal arkadaşça bir konuşmaydı
En son böyle mesaj attığımda 2009 yılıydı herhalde Yaşı küçükse normaldir. Gerçi biz tripleri MSN'de dinlediğimiz şarkıyla gösteriyorduk ama çağa ayak uydurmak lazım
En son böyle mesaj attığımda 2009 yılıydı herhalde Yaşı küçükse normaldir. Gerçi biz tripleri MSN'de dinlediğimiz şarkıyla gösteriyorduk ama çağa ayak uydurmak lazım
Bana garip bi durum gözükmedi çocuk sonuçta küfür etmemiş.
Yürümek istediğin bi kızın sevgilisi varsa hesabı açıksa normal olarak sevgilisiyim ben demiş
*** notuda erkek yazdıysa çokta normal değil bu arada ben biraz farklı okudum
Bana garip bi durum gözükmedi çocuk sonuçta küfür etmemiş.
Yürümek istediğin bi kızın sevgilisi varsa hesabı açıksa normal olarak sevgilisiyim ben demiş
Normal arkadaşça olan bir konuşmaydı hocam onu belirtmeyi unutmuşum durduk yere böyle bir tutumda bulunması saçma bence