• 30-01-2022, 22:33:22
    #10
    En iyisi sanırım
    ZODIC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    erken yaşta ilişki yapmayı mantıklı bulmuyorum
    Bu konuşma için demiyorum ancak sıkılıyorum bi ekstra uğraş olsun istiyorum
  • 30-01-2022, 22:33:24
    #11
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal arkadaşça olan bir konuşmaydı hocam onu belirtmeyi unutmuşum durduk yere böyle bir tutumda bulunması saçma bence
    Bu konuda bir çok kişi farklı düşünebilir
    ben sevgilimin başka bi erkekle işi olmadığı halde görüşüyorsa rahatsız olurum bunu bildigi için böyle birşey yapmıyor(aynı şekilde bende)
    geri kafalı diyende olabilir fakat hissettiğin buysa üzülmektense gerçekleri konuşmak gerekiyor
    önemli olan insanların empati yapıp birbirlerini anlayabilmesi, anlaşabilmesi
  • 30-01-2022, 22:34:32
    #12
    Yaşı ufak,verdiği tepki normal. Kafaya takma meannn 🤝🏻
  • 30-01-2022, 22:35:29
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Sevgilime soyismimi vermiyorum, bir de hesabını mı vermiş
  • 30-01-2022, 22:35:42
    #14
    sevgilisiyim bu arada
  • 30-01-2022, 22:36:15
    #15
    En iyisi sanırım
    umutbatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgilisiyim bu arada
    .
    Ben baran
  • 30-01-2022, 23:24:11
    #16
    sevgilisiyim bu arada
  • 30-01-2022, 23:39:14
    #17
    En iyisi sanırım
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgilisiyim bu arada
    .
    ben demek istedim