Normal arkadaşça olan bir konuşmaydı hocam onu belirtmeyi unutmuşum durduk yere böyle bir tutumda bulunması saçma bence
Bu konuda bir çok kişi farklı düşünebilir
ben sevgilimin başka bi erkekle işi olmadığı halde görüşüyorsa rahatsız olurum bunu bildigi için böyle birşey yapmıyor(aynı şekilde bende)
geri kafalı diyende olabilir fakat hissettiğin buysa üzülmektense gerçekleri konuşmak gerekiyor
önemli olan insanların empati yapıp birbirlerini anlayabilmesi, anlaşabilmesi