Konu
İnsanlar bir bana mı garip geliyor?
30-01-2022, 22:27:15
#5
Gelistirici
En iyisi sanırım
neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En son böyle mesaj attığımda 2009 yılıydı herhalde
Yaşı küçükse normaldir. Gerçi biz tripleri MSN'de dinlediğimiz şarkıyla gösteriyorduk ama çağa ayak uydurmak lazım
16-17 yaş bandı hocam