İnsanların gereksiz tavırlar takınıp bunu normalmiş gibi benimsemesi çok garip değil mi bu sadece aşağıya bırakacağım örnek için değil bütün genel günlük ilişkilerimizde de geçerli.
Belki bizim nesilden kaynaklıdır bilemiyorum kafaya takılacak bir durum olmasa da sinir bozucu bir durum

EDİT: Sınıf arkadaşım kendisi normal arkadaşça bir konuşmaydı