Bana garip bi durum gözükmedi çocuk sonuçta küfür etmemiş.
Yürümek istediğin bi kızın sevgilisi varsa hesabı açıksa normal olarak sevgilisiyim ben demiş
*** notuda erkek yazdıysa çokta normal değil bu arada ben biraz farklı okudum