metroport adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana garip bi durum gözükmedi çocuk sonuçta küfür etmemiş.
Yürümek istediğin bi kızın sevgilisi varsa hesabı açıksa normal olarak sevgilisiyim ben demiş
Normal arkadaşça olan bir konuşmaydı hocam onu belirtmeyi unutmuşum durduk yere böyle bir tutumda bulunması saçma bence