Konu
İnsanlar bir bana mı garip geliyor?
30-01-2022, 22:25:54
#4
neto
En son böyle mesaj attığımda 2009 yılıydı herhalde
Yaşı küçükse normaldir. Gerçi biz tripleri MSN'de dinlediğimiz şarkıyla gösteriyorduk ama çağa ayak uydurmak lazım