Coşkun Çetin sayesinde forumun Level atlaması.
56
●3.641
- 18-01-2022, 14:09:15AdministratorNormalde bu tarzda açılan konular ters teper
Çünkü biz genelde tebrik etmeyi, teşekkür etmeyi değil maalesef eleştirmeyi, linç etmeyi daha çok seven insanlarız.
İlk defa güzel yorumların hepsinin bir arada olduğu olumlu bir konu gördüm ve mutlu oldum diyebilirim.
Böyle konuları aslında sevmiyorum. Çünkü bir markadan daha fazla sahibinin ya da yöneticisinin isminin ön plana çıkması bazı kişilerde antipati oluşturabiliyor hatta bu gibi sebeplerle kendi kullanıcı adımı dahi değiştirdim. Fakat yorum yapan herkese canı gönülden teşekkür ediyorum..
Bugüne kadar öncelik gençler olmak üzere on binlerce insanın hayatına dokunabilmeyi başardık. Daha fazla insanın hayatına dokunabilmek ve daha faydalı olabilmek için elimizden geleni yapmaya çalıştık. Bundan sonra daha fazlasını yapabilmek için çalışmaya aynı şekilde devam edeceğiz. Hatalı olduğumuz konularda bize ulaşmaktan çekinmeyin, tekrar hepinize teşekkür ediyorum. - 18-01-2022, 16:01:03Eskiden de bu alana ilgisi olan insanlar bilir, R10'a üye olmanın epey zor olduğu dönemlerde başka webmaster forumlarında takıldıysanız, şu zamana dek ayakta kalan birkaç yer kaldı. Diğerlerinin kemik kitlesi dışnıda zaten kimsesi yok da, bu kadar büyük bir fark açmak, sıkılmamak, imkan varken başka alanlara ağırlık vermemek takdir edilesi. Çünkü zaten böyle bir network ile Coşkun abi başka alanlara aynı emeği ve sermayeyi verse, maddi açıdan çok daha öte karşılığı olurdu diye düşünüyorum. Bu imkanları değerlendirmeyi sadece maddiyata yormayıp manevi bir amaç edindiği için teşekkürler.
- 18-01-2022, 18:17:09Çalışmalarınızı takip ediyorum hocam. Hem kişilik olarak hem çalışma olarak r10da değer verdiğim üyelerdensiniz.mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2022, 00:11:03bilmukabele Cihan hocam. bu toplulukta saygı değer kişiler arasındasınız benim nezdimde de...onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2022, 01:15:41Üyeliği durdurulduEski data silinmeseydi aslında veri kaybı olmadan daha çok r10 yaşı olan profiller de olurdu ama işte. Evet forum da gerçekten kalite var, disiplin çok ağır değil. En önemlisi de sizi dinleyen ve sorunlarınıza çözüm odaklı yaklaşım sağlayan bir yönetim var.
- 19-01-2022, 10:20:1215+ yıl dan fazladır bu forumdayım.
Günde ortalama aktif olarak 4-5 saat geçiriyorum.
Telefonumda kayıtlı r10 (diye devam eden) bir sürü kullanıcı var. Herbiri birbirinden değerli kişiler.
Kimisi ile sürekli iş yapıyoruz, kimisinden telefon almışım telefon satmışım.
Kimisi ile sohbet ediyoruz., kimisi ile bilgi paylaşıyoruz.
Bazen bazı dengesizler yüzünden ufak cezalar yesekde bu bedel r10 için ödemeye değer.
Daha önce kaç kez forum mu gitmedi, yedekler mi gitmedi, ticaret puanları konuları mı gitmedi.
Şuan Allaha şükür hiçbir kayıp olmadan yola devam.
Aklı başında her bireyin r10 da bir şekilde kendine yer bulması gerekir diye düşünüyorum.
Bu işte her kimin zerre kadar dahi olsa emeği varsa, Allah işini gücünü rast getirsin.
Çünkü biz genelde tebrik etmeyi, teşekkür etmeyi değil maalesef eleştirmeyi, linç etmeyi daha çok seven insanlarız.