Coşkun Çetin sayesinde forumun Level atlaması.
56
●3.641
- 19-01-2022, 10:31:13Çok haklısınız hocam özellikle burayı çok güzel özetlemişsiniz Aklı başında her bireyin r10 da bir şekilde kendine yer bulması gerekir diye düşünüyorum. Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2022, 10:43:50Sende bu forumda emek veren benim gözümde önemli bir bireyisin Özkan hocam.kara1para adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2022, 10:53:33Bu güzel konu için tesekkur ederim hocam evet r10 bizlere çok iyi dostluklar arkadaşlıklar kazandırmıştır.. türünün son örneği diyebiliriz ki emin olun böyle bir ortam bir daha bulamayız elimizdekinin kıymetini bilmek lazım arkadaşlarımızı dostlarımızı bu ortamda ger daim koruyup kollamak lazım
- 19-01-2022, 10:56:24Sizin gibi güzel insanları tanıdık Mehmet abixdarksunx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler r10
- 19-01-2022, 11:39:23Teşekkürler R10..
ben henüz varoluşundan sonra küçük bir kısımda yer aldım fakat bu sürede bile çok güzel dostluklar, çok güzel abi-kardeş ilişkilerine sahip oldum.
Teşekkür ederim Coşkun Çetin - 19-01-2022, 11:40:23Forumda Tanıdığım en iyi kardeşler arasında yer alıyorsunmrkarasabit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hep beraber nice forumlu yıllara..
- 19-01-2022, 12:05:41Çok güzel yorumlamışsınız hocam.GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
