• 19-01-2022, 10:27:45
    #28
    Harika bir platform
  • 19-01-2022, 10:31:13
    #29
    Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15+ yıl dan fazladır bu forumdayım.
    Günde ortalama aktif olarak 4-5 saat geçiriyorum.
    Telefonumda kayıtlı r10 (diye devam eden) bir sürü kullanıcı var. Herbiri birbirinden değerli kişiler.
    Kimisi ile sürekli iş yapıyoruz, kimisinden telefon almışım telefon satmışım.
    Kimisi ile sohbet ediyoruz., kimisi ile bilgi paylaşıyoruz.
    Bazen bazı dengesizler yüzünden ufak cezalar yesekde bu bedel r10 için ödemeye değer.
    Daha önce kaç kez forum mu gitmedi, yedekler mi gitmedi, ticaret puanları konuları mı gitmedi.
    Şuan Allaha şükür hiçbir kayıp olmadan yola devam.
    Aklı başında her bireyin r10 da bir şekilde kendine yer bulması gerekir diye düşünüyorum.

    Bu işte her kimin zerre kadar dahi olsa emeği varsa, Allah işini gücünü rast getirsin.
    Çok haklısınız hocam özellikle burayı çok güzel özetlemişsiniz “ Aklı başında her bireyin r10 da bir şekilde kendine yer bulması gerekir diye düşünüyorum. “
  • 19-01-2022, 10:43:08
    #30
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Forum gerçekten önceydi görmesem de şuan çok güzel
  • 19-01-2022, 10:43:50
    #31
    kara1para adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum gerçekten önceydi görmesem de şuan çok güzel
    Sende bu forumda emek veren benim gözümde önemli bir bireyisin Özkan hocam.
  • 19-01-2022, 10:53:33
    #32
    Bu güzel konu için tesekkur ederim hocam evet r10 bizlere çok iyi dostluklar arkadaşlıklar kazandırmıştır.. türünün son örneği diyebiliriz ki emin olun böyle bir ortam bir daha bulamayız elimizdekinin kıymetini bilmek lazım arkadaşlarımızı dostlarımızı bu ortamda ger daim koruyup kollamak lazım
  • 19-01-2022, 10:56:24
    #33
    xdarksunx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu güzel konu için tesekkur ederim hocam evet r10 bizlere çok iyi dostluklar arkadaşlıklar kazandırmıştır.. türünün son örneği diyebiliriz ki emin olun böyle bir ortam bir daha bulamayız elimizdekinin kıymetini bilmek lazım arkadaşlarımızı dostlarımızı bu ortamda ger daim koruyup kollamak lazım
    Sizin gibi güzel insanları tanıdık Mehmet abi teşekkürler r10
  • 19-01-2022, 11:39:23
    #34
    Teşekkürler R10..
    ben henüz varoluşundan sonra küçük bir kısımda yer aldım fakat bu sürede bile çok güzel dostluklar, çok güzel abi-kardeş ilişkilerine sahip oldum.
    Teşekkür ederim Coşkun Çetin
  • 19-01-2022, 11:40:23
    #35
    mrkarasabit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler R10..
    ben henüz varoluşundan sonra küçük bir kısımda yer aldım fakat bu sürede bile çok güzel dostluklar, çok güzel abi-kardeş ilişkilerine sahip oldum.
    Teşekkür ederim Coşkun Çetin
    Forumda Tanıdığım en iyi kardeşler arasında yer alıyorsun hep beraber nice forumlu yıllara..
  • 19-01-2022, 12:05:41
    #36
    GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden de bu alana ilgisi olan insanlar bilir, R10'a üye olmanın epey zor olduğu dönemlerde başka webmaster forumlarında takıldıysanız, şu zamana dek ayakta kalan birkaç yer kaldı. Diğerlerinin kemik kitlesi dışnıda zaten kimsesi yok da, bu kadar büyük bir fark açmak, sıkılmamak, imkan varken başka alanlara ağırlık vermemek takdir edilesi. Çünkü zaten böyle bir network ile Coşkun abi başka alanlara aynı emeği ve sermayeyi verse, maddi açıdan çok daha öte karşılığı olurdu diye düşünüyorum. Bu imkanları değerlendirmeyi sadece maddiyata yormayıp manevi bir amaç edindiği için teşekkürler.
    Çok güzel yorumlamışsınız hocam.