• 18-01-2022, 11:56:52
    #10
    Forumda daha önceden çeteleşme vardı. Ticaret konusu açtığınız zaman birileri sizinle dalga geçiyordu, yanında da onlarca yandaş oluyordu. 10 yıla yakın üyeyim bende, değişim güzel. Coşkun bey yönetimi devir aldıktan sonra r10 daha güzel oldu, daha bi büyü. Daha da güzel olacağına inanıyorum. Onlarca kategoride binlerce ticaret konusu var. İnsanlar ticaretlerini çok daha rahat yapabiliyor. Dolandırılma olayları neredeyse yok. Daha önceleri dolan-dırıcılık oluyordu. Yönetim devir olmadan önce birileri ödeme yaptığı zaman sizi ticaret konusuna ısındırıyordu, onlarca kez büyük dolan-dırıcılık olayı gördüm forumda. Bunların hepsi geride kaldı. Şikayetler artık günlük olarak çözüme kavuşuyor. Arka tarafta harıl harıl çalışan onlarca gönüllü var. r10 çok daha iyi yerlere gelecek. Bu forum bi mirastır bizden sonrakilere de kalacak.
  • 18-01-2022, 11:58:14
    #11
    Eski arayüz ile yeni arayüz arasındaki fark bile, level atlamasını ortaya koyuyor.
    Arada eski temayı açıp özlem gideriyorum farklı bir duyguydu
  • 18-01-2022, 11:59:16
    #12
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski arayüz ile yeni arayüz arasındaki fark bile, level atlamasını ortaya koyuyor.
    Arada eski temayı açıp özlem gideriyorum farklı bir duyguydu
    Ben pc de halen eski Default tema kulanıyorum. Göz alışmış el alışmış vazgeçemiyorum. Telefonda kasma yaptıgı için mecbur modern kullanıyorum
  • 18-01-2022, 12:04:48
    #13
    Allah r10dan bir değil bin kere razı olsun.
    Yeni yönetiminde ayağına taş değmesin.
    Burası bana ve hayatıma yön veren bir site oldu.
  • 18-01-2022, 12:06:43
    #14
    Gerçekten emeği geçen herkese teşekkürler. Bir gün bana "bir foruma girip ordan para kazanıp çocuğuna bez alacaksın" deselerdi inanmazdım. Oluyormuş gerçekten.
  • 18-01-2022, 12:37:39
    #15
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle katılıyorum r10 çok kıymetli bir platform. ve sürekli geliştiriliyor.

    ben de 7 yılı aşkındır üyeydim.
    ama çok uzun süre hiç giriş bile yapmamıştım.
    sonra bir bakayım dedim. gerçekten r10'unun çağ atlamış olduğunu gördüm.
    bu sebeple tekrar sıfırdan başladım dijital işlere. r10 sayesinde de çok hızlı ilerledim.

    bir kaç önce de böyle bi kutlama yapmıştım. teşekkürler r10, başta Coşkun Çetin olmak üzere tüm moderatörlerimiz ve herkes...

    https://www.youtube.com/watch?v=rUUqlEByF2I&t=1s
    Sen bu işi yapıyosun
  • 18-01-2022, 13:17:02
    #16
    Böylesine bir dönemde forumu canlı tutmak gerçekten zor iş, tebrikler.
  • 18-01-2022, 13:25:37
    #17
    Bu gözler neler gördü eskiden neler yazılsa kitap olur eskiden yaşanan yönetim yada yönetimsizlik. Gerçekten çok büyük fark var.
  • 18-01-2022, 13:30:22
    #18
    Olması gereken oldu, forumu sadece kazanç kapısı olarak gören bir yönetimden, kazandığını yatırıma çeviren; ülke için güzel bir marka oluşturan bir projeye döndü iş. Öncekiler Zibuduya malibu'ya, malala'ya yönetimi bırakıp, forumun hiçbir sorununa karışmazdı. Coşkun'un sadece bunu bile doğru şekilde yapıyor olması bırak bir leveli 10 level atlattı r10'u.