Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski arayüz ile yeni arayüz arasındaki fark bile, level atlamasını ortaya koyuyor.
Arada eski temayı açıp özlem gideriyorum farklı bir duyguydu
Ben pc de halen eski Default tema kulanıyorum. Göz alışmış el alışmış vazgeçemiyorum. Telefonda kasma yaptıgı için mecbur modern kullanıyorum