Forumda daha önceden çeteleşme vardı. Ticaret konusu açtığınız zaman birileri sizinle dalga geçiyordu, yanında da onlarca yandaş oluyordu. 10 yıla yakın üyeyim bende, değişim güzel. Coşkun bey yönetimi devir aldıktan sonra r10 daha güzel oldu, daha bi büyü. Daha da güzel olacağına inanıyorum. Onlarca kategoride binlerce ticaret konusu var. İnsanlar ticaretlerini çok daha rahat yapabiliyor. Dolandırılma olayları neredeyse yok. Daha önceleri dolan-dırıcılık oluyordu. Yönetim devir olmadan önce birileri ödeme yaptığı zaman sizi ticaret konusuna ısındırıyordu, onlarca kez büyük dolan-dırıcılık olayı gördüm forumda. Bunların hepsi geride kaldı. Şikayetler artık günlük olarak çözüme kavuşuyor. Arka tarafta harıl harıl çalışan onlarca gönüllü var. r10 çok daha iyi yerlere gelecek. Bu forum bi mirastır bizden sonrakilere de kalacak.