Olması gereken oldu, forumu sadece kazanç kapısı olarak gören bir yönetimden, kazandığını yatırıma çeviren; ülke için güzel bir marka oluşturan bir projeye döndü iş. Öncekiler Zibuduya malibu'ya, malala'ya yönetimi bırakıp, forumun hiçbir sorununa karışmazdı. Coşkun'un sadece bunu bile doğru şekilde yapıyor olması bırak bir leveli 10 level atlattı r10'u.