Teşekkürler R10..
ben henüz varoluşundan sonra küçük bir kısımda yer aldım fakat bu sürede bile çok güzel dostluklar, çok güzel abi-kardeş ilişkilerine sahip oldum.
Teşekkür ederim Coşkun Çetin
Forumda Tanıdığım en iyi kardeşler arasında yer alıyorsun

hep beraber nice forumlu yıllara..