Bu güzel konu için tesekkur ederim hocam evet r10 bizlere çok iyi dostluklar arkadaşlıklar kazandırmıştır.. türünün son örneği diyebiliriz ki emin olun böyle bir ortam bir daha bulamayız elimizdekinin kıymetini bilmek lazım arkadaşlarımızı dostlarımızı bu ortamda ger daim koruyup kollamak lazım
Sizin gibi güzel insanları tanıdık Mehmet abi

teşekkürler r10