Eski data silinmeseydi aslında veri kaybı olmadan daha çok r10 yaşı olan profiller de olurdu ama işte. Evet forum da gerçekten kalite var, disiplin çok ağır değil. En önemlisi de sizi dinleyen ve sorunlarınıza çözüm odaklı yaklaşım sağlayan bir yönetim var.