kesinlikle katılıyorum r10 çok kıymetli bir platform. ve sürekli geliştiriliyor.
ben de 7 yılı aşkındır üyeydim.
ama çok uzun süre hiç giriş bile yapmamıştım.
sonra bir bakayım dedim. gerçekten r10'unun çağ atlamış olduğunu gördüm.
bu sebeple tekrar sıfırdan başladım dijital işlere. r10 sayesinde de çok hızlı ilerledim.
bir kaç önce de böyle bi kutlama yapmıştım. teşekkürler r10, başta Coşkun Çetin olmak üzere tüm moderatörlerimiz ve herkes...
https://www.youtube.com/watch?v=rUUqlEByF2I&t=1s
Çalışmalarınızı takip ediyorum hocam. Hem kişilik olarak hem çalışma olarak r10da değer verdiğim üyelerdensiniz.