15+ yıl dan fazladır bu forumdayım.
Günde ortalama aktif olarak 4-5 saat geçiriyorum.
Telefonumda kayıtlı r10 (diye devam eden) bir sürü kullanıcı var. Herbiri birbirinden değerli kişiler.
Kimisi ile sürekli iş yapıyoruz, kimisinden telefon almışım telefon satmışım.
Kimisi ile sohbet ediyoruz., kimisi ile bilgi paylaşıyoruz.
Bazen bazı dengesizler yüzünden ufak cezalar yesekde bu bedel r10 için ödemeye değer.
Daha önce kaç kez forum mu gitmedi, yedekler mi gitmedi, ticaret puanları konuları mı gitmedi.
Şuan Allaha şükür hiçbir kayıp olmadan yola devam.
Aklı başında her bireyin r10 da bir şekilde kendine yer bulması gerekir diye düşünüyorum.

Bu işte her kimin zerre kadar dahi olsa emeği varsa, Allah işini gücünü rast getirsin.