Eskiden de bu alana ilgisi olan insanlar bilir, R10'a üye olmanın epey zor olduğu dönemlerde başka webmaster forumlarında takıldıysanız, şu zamana dek ayakta kalan birkaç yer kaldı. Diğerlerinin kemik kitlesi dışnıda zaten kimsesi yok da, bu kadar büyük bir fark açmak, sıkılmamak, imkan varken başka alanlara ağırlık vermemek takdir edilesi. Çünkü zaten böyle bir network ile Coşkun abi başka alanlara aynı emeği ve sermayeyi verse, maddi açıdan çok daha öte karşılığı olurdu diye düşünüyorum. Bu imkanları değerlendirmeyi sadece maddiyata yormayıp manevi bir amaç edindiği için teşekkürler.