Whatsapp ile detayları yazacaksanız ekleyebilirsiniz, telefon görüşmesi yapmıyorum diyorum ve inanın çok daha iyi oluyor.
Ekran başında iken bir de telefonla konuşmak bana abes geliyor.
Detayları zaten yazıya döküyoruz

Hani bir laf vardır ya; söz uçar yazı kalır misali.
Ben telefon görüşmesinin ''kendi adıma verdiğim hizmetler dahilinde'' gerekli olmadığını düşünüyorum.
Bu kararı 3 yıl öncesinde gece saat 03.00 de bir kişinin beni whatsapp üzerinden sesli araması sonucunda aldım.
Sonrası malum..
Verdiğiniz hizmet ne olursa olsun bu hususlarda maalesef katı olmanız gerekiyor.
Hepimizin bir ailesi ve hepimizin zor şartlarda yaşadığı (sektör nedeniyle) bir hayatı var.
Müşteri adayı olsun olmasın, kimse kimseyi belirli saatler dışında rahatsız etme hakkına sahip değildir.
Sağlıklı, stresten uzak huzurlu bir hayat dileklerimle..