• 13-01-2022, 21:24:38
    #10
    Valla okurken üzüldüm ve sinirlendim.
  • 13-01-2022, 21:37:20
    #11
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla okurken üzüldüm ve sinirlendim.
    Sonra forumda bilgi paylaşmak azaldı diyorlar. Paylaşınca da emir eri gibi arayıp rahatsız ediyorlar. Şimdi gel de bilgi paylaşımları yerine makara konular açma (:
  • 13-01-2022, 21:40:09
    #12
    yanlış anlamayın ama profil bilgilerinde cep teli açık halde yayınlamak bence davetiye çıkarıyor.sizinle iş yapmak isteyen zaten ne yapıp eder ulaşır size forumdan. ticaretnyapanların telefonu açık halde görülmeli diye bir kural yoksa; cep telleri yayınlanmamalı öyle. bir bakmışsınız teliniz kampanyalara çekilişlere verilmiş öylesine.sıkıntı daha beter olur.
  • 13-01-2022, 21:44:20
    #13
    forumda o kadar boş yapan insan var ki

    Alıntı
    Forum yönetiminin kesinlikle iş ve çalışma saatleri dışında saşma sapan nedenler ile insanalrı gereksiz boş konular için rahatsız edenleri süresiz banlaması gerekir.
    +1.000
  • 13-01-2022, 21:56:50
    #14
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anlamayın ama profil bilgilerinde cep teli açık halde yayınlamak bence davetiye çıkarıyor.sizinle iş yapmak isteyen zaten ne yapıp eder ulaşır size forumdan. ticaretnyapanların telefonu açık halde görülmeli diye bir kural yoksa; cep telleri yayınlanmamalı öyle. bir bakmışsınız teliniz kampanyalara çekilişlere verilmiş öylesine.sıkıntı daha beter olur.
    iş yaptıgımız insanlara imzamızda bile var.
    Ben sen forumda her açtıgın konu için seni nasıl arayıp rahatsız etme hakkım yoksa, başkalarınında kendi sorunları için beni rahatsız etme hakkı yok değil mi (: Yani imsamdaki wahtsapp telefonum dahi İŞ İÇİN yazıldıgı belli. Profilimde de olması, her kafasına esenin araması için konuşmuş değil zaten.
    Forumda hızlı mesajlaşma özelliği gelecegini duymuştum. Zaten herkes telefın numarasını böylelikle kaldıracaktır. Whatsapa bile gerek kalmayacagı için.
  • 13-01-2022, 22:03:13
    #15
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş yaptıgımız insanlara imzamızda bile var.
    Ben sen forumda her açtıgın konu için seni nasıl arayıp rahatsız etme hakkım yoksa, başkalarınında kendi sorunları için beni rahatsız etme hakkı yok değil mi (: Yani imsamdaki wahtsapp telefonum dahi İŞ İÇİN yazıldıgı belli. Profilimde de olması, her kafasına esenin araması için konuşmuş değil zaten.
    Forumda hızlı mesajlaşma özelliği gelecegini duymuştum. Zaten herkes telefın numarasını böylelikle kaldıracaktır. Whatsapa bile gerek kalmayacagı için.
    Hocam bazi arkadaslar gidip sms onay sitesinden yabanci numara alip ona whatsapp kuruyor. Boylece rasgele aramalara kesin engel oluyorlar. Zaten telefonluk bir konu olursa whatsappdan TR numarasi verilir. Bence sizde bunu deneyin. Bu ulkedeki cahillerle ugrasilmaz yoksa
  • 13-01-2022, 22:12:32
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sıkma canını tahsin hocam, sıkıldığın şey çok basit ve gereksiz ya haklısın konun da ama bu tarz konular senin canını sıkmasın canını yerim.
  • 13-01-2022, 22:15:24
    #17
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkma canını tahsin hocam, sıkıldığın şey çok basit ve gereksiz ya haklısın konun da ama bu tarz konular senin canını sıkmasın canını yerim.
    normalde takmıyorum ama akşamı gecesi saçma sapan telefonlar geliyor. Evimde bir çok hastam olmasa takmam bile ama bir telefon sağlık prblemleri olan çocuğumu uyandırırken hasta olan eşimi de çocukla ilgilenmeye itiyor. benim derdim kendim de değil, ailemdeki bu gereksiz durum.
    eyvallah kralsın
  • 13-01-2022, 22:16:14
    #18
    Aile ortamı olunca haklısınız tabi.. Ailece oturup bi tv izleyemiyorsunuzdur.