Forumda ne düşüncesiz insanlar var! Gerçten Bıktım!
41
●1.367
- 13-01-2022, 21:37:20Sonra forumda bilgi paylaşmak azaldı diyorlar. Paylaşınca da emir eri gibi arayıp rahatsız ediyorlar. Şimdi gel de bilgi paylaşımları yerine makara konular açma (:fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2022, 21:40:09yanlış anlamayın ama profil bilgilerinde cep teli açık halde yayınlamak bence davetiye çıkarıyor.sizinle iş yapmak isteyen zaten ne yapıp eder ulaşır size forumdan. ticaretnyapanların telefonu açık halde görülmeli diye bir kural yoksa; cep telleri yayınlanmamalı öyle. bir bakmışsınız teliniz kampanyalara çekilişlere verilmiş öylesine.sıkıntı daha beter olur.
- 13-01-2022, 21:56:50iş yaptıgımız insanlara imzamızda bile var.eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sen forumda her açtıgın konu için seni nasıl arayıp rahatsız etme hakkım yoksa, başkalarınında kendi sorunları için beni rahatsız etme hakkı yok değil mi (: Yani imsamdaki wahtsapp telefonum dahi İŞ İÇİN yazıldıgı belli. Profilimde de olması, her kafasına esenin araması için konuşmuş değil zaten.
Forumda hızlı mesajlaşma özelliği gelecegini duymuştum. Zaten herkes telefın numarasını böylelikle kaldıracaktır. Whatsapa bile gerek kalmayacagı için. - 13-01-2022, 22:03:13Hocam bazi arkadaslar gidip sms onay sitesinden yabanci numara alip ona whatsapp kuruyor. Boylece rasgele aramalara kesin engel oluyorlar. Zaten telefonluk bir konu olursa whatsappdan TR numarasi verilir. Bence sizde bunu deneyin. Bu ulkedeki cahillerle ugrasilmaz yoksaTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2022, 22:15:24normalde takmıyorum ama akşamı gecesi saçma sapan telefonlar geliyor. Evimde bir çok hastam olmasa takmam bile ama bir telefon sağlık prblemleri olan çocuğumu uyandırırken hasta olan eşimi de çocukla ilgilenmeye itiyor. benim derdim kendim de değil, ailemdeki bu gereksiz durum.OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eyvallah kralsın
