yanlış anlamayın ama profil bilgilerinde cep teli açık halde yayınlamak bence davetiye çıkarıyor.sizinle iş yapmak isteyen zaten ne yapıp eder ulaşır size forumdan. ticaretnyapanların telefonu açık halde görülmeli diye bir kural yoksa; cep telleri yayınlanmamalı öyle. bir bakmışsınız teliniz kampanyalara çekilişlere verilmiş öylesine.sıkıntı daha beter olur.
iş yaptıgımız insanlara imzamızda bile var.
Ben sen forumda her açtıgın konu için seni nasıl arayıp rahatsız etme hakkım yoksa, başkalarınında kendi sorunları için beni rahatsız etme hakkı yok değil mi (: Yani imsamdaki wahtsapp telefonum dahi İŞ İÇİN yazıldıgı belli. Profilimde de olması, her kafasına esenin araması için konuşmuş değil zaten.
Forumda hızlı mesajlaşma özelliği gelecegini duymuştum. Zaten herkes telefın numarasını böylelikle kaldıracaktır. Whatsapa bile gerek kalmayacagı için.