yanlış anlamayın ama profil bilgilerinde cep teli açık halde yayınlamak bence davetiye çıkarıyor.sizinle iş yapmak isteyen zaten ne yapıp eder ulaşır size forumdan. ticaretnyapanların telefonu açık halde görülmeli diye bir kural yoksa; cep telleri yayınlanmamalı öyle. bir bakmışsınız teliniz kampanyalara çekilişlere verilmiş öylesine.sıkıntı daha beter olur.