• 13-01-2022, 20:45:54
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Harbiden ne terbiyesiz ne düşüncesiz insanlar varmış yahu?

    Biri bilgi paylaşınca veya biri hizmet verince aramak zorunda mısınız? Bir değil iki değil üç değil... Harbiden midemi bulandırdınız artık... Bakın arkadaşım, benim evimde 1 %95 engelli 2 çocuk 1 agır koah ve daha geçen ay 2 ameliyat geçiren eşim ve ben toplam 5 kişiyiz zaten.
    Forumda lanet olası teknocluds domain kurtarma yöntemi paylaştım diye akşam ve gece zırt zırt telefonla arayan düşüncesizler var.Forumda zaten yazmam gereken detaylı şekilde yazdım. Sorusu olan herkes arayacaksa telefonumuz susmaz.Yaz konuya geç.

    Kardeşim, yöntem orda veya başka konularda paylaştıklarım forumda yazıyor. sorun varsa gider yazarsın konuya bilen veya müsait olan sana cevap yazar. Edep erkan biz mi öğretelim? Biz öğreteceksek yazayım size... önce forumda konu paylaşmışsam konuya yazarsın, sonra mesaj atarsın "arayabilirsin" dediysem ararsın. Ne saçma sapan telefonlar geliyor.

    Ben denediğpim yötemi paylaştım. Sanki firma sahibi benim. Allah allah ya... Sürekli rahatsız etmeyin. Babanın uşağı değilim ki zırt zırt gece gündüz akşam farketmeden arıyorsunuz.

    Kusura bakmayın. iyice gerildim. Bir değil iki değil beş değil. Babanın uşağı mı var arkadaşım. Satın mı aldın yani... Hem de iş ile ilgili bile değil.! Nerde görülmüş tanımadığım insanın zart diye evime girmesi. Ha evime girmişsin ha zart zart diye telefonla aramışsın...Ne farkı var? Gece gündüz gerçekten arayan dengesizler var. Ben konuda her saat arayabilirsiniz diye size yazmış mıyım? Kaldı ki para kazandığım konularda bile insanlar mesai saatleri dışında araması abes kaçıyor...

    Forum yönetiminin kesinlikle iş ve çalışma saatleri dışında saşma sapan nedenler ile insanalrı gereksiz boş konular için rahatsız edenleri süresiz banlaması gerekir.

    Sorunun varsa atarsın mesajını müsati bir zamanımda dönerim zaten.. Bilen bilir dostça muhabbetten yanayım ama anlayışlı olmak lazım değil mi?
    Bu konu , saat ve iyi niyet farketmeden tapulu malı gibi her saat arayan kişilere yöneliktir.. Tekrar söylüyorum 1 değil iki değil 5 değil. Ayıp yemin ederim.
  • 13-01-2022, 20:50:46
    #2
    normaldir @TahsinCetinkaya; okur cahil çok sen sıkma canını
  • 13-01-2022, 20:55:03
    #3
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normaldir @TahsinCetinkaya; okur cahil çok sen sıkma canını
    nasıl sıkmayalım hocma, seni sürekli akşamları arasalar sende kafayı sıyırırsın. gecenin ortasında telefınumuz çalıyor "hocam şunu yapamadım".. "iyi halt yedin"...
    durum bu. akşamı gecesi aranırmı boş muhabbet için...
  • 13-01-2022, 20:56:17
    #4
    Beni de izinsiz şekilde arayanlar oluyor, açmıyorum asla ve olabildiğince o kişiler ile çalışmıyorum.
  • 13-01-2022, 20:57:14
    #5
    Hocam dediklerinizde haklısınız ama bizde düşüncesiz insan çok ne yazıkkı
  • 13-01-2022, 20:57:52
    #6
    Yazılım Hizmetleri
    Son zamanlarda bu iş çığırından çıktı.
    Gecenin köründe arayanlar bile oluyor.
    Allah yardımcınız olsun her anlamda
  • 13-01-2022, 21:00:08
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Aztekiando adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda bu iş çığırından çıktı.
    Gecenin köründe arayanlar bile oluyor.
    Allah yardımcınız olsun her anlamda
    akşam mış geymiş boş muhabbet için kendi sorunları için arayanlar. Sorunu olan yazsın foruma.Mesaj atsın. Yok illa arayıp kendi sorununu çözmek için başkasının hakkına tecavüz edecek.
  • 13-01-2022, 21:01:43
    #8
    Çok samimi olduğum kişiler dışında saat 8-9 sonrası çok acil hayati bir şey olmadıkça aramam, öyle öğrendik
    • karikaturname
    • TahsinCetinkaya
    karikaturname ve TahsinCetinkaya bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 13-01-2022, 21:22:06
    #9
    Bu akşam arayan insanı ben sabah hususi erken kalkıp arıyorum. Tavsiye ederim.