Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normaldir @TahsinCetinkaya; okur cahil çok sen sıkma canını
nasıl sıkmayalım hocma, seni sürekli akşamları arasalar sende kafayı sıyırırsın. gecenin ortasında telefınumuz çalıyor "hocam şunu yapamadım".. "iyi halt yedin"...
durum bu. akşamı gecesi aranırmı boş muhabbet için...