iş yaptıgımız insanlara imzamızda bile var.
Ben sen forumda her açtıgın konu için seni nasıl arayıp rahatsız etme hakkım yoksa, başkalarınında kendi sorunları için beni rahatsız etme hakkı yok değil mi (: Yani imsamdaki wahtsapp telefonum dahi İŞ İÇİN yazıldıgı belli. Profilimde de olması, her kafasına esenin araması için konuşmuş değil zaten.
Forumda hızlı mesajlaşma özelliği gelecegini duymuştum. Zaten herkes telefın numarasını böylelikle kaldıracaktır. Whatsapa bile gerek kalmayacagı için.
Hocam bazi arkadaslar gidip sms onay sitesinden yabanci numara alip ona whatsapp kuruyor. Boylece rasgele aramalara kesin engel oluyorlar. Zaten telefonluk bir konu olursa whatsappdan TR numarasi verilir. Bence sizde bunu deneyin. Bu ulkedeki cahillerle ugrasilmaz yoksa