Sıkma canını tahsin hocam, sıkıldığın şey çok basit ve gereksiz ya haklısın konun da ama bu tarz konular senin canını sıkmasın canını yerim.
normalde takmıyorum ama akşamı gecesi saçma sapan telefonlar geliyor. Evimde bir çok hastam olmasa takmam bile ama bir telefon sağlık prblemleri olan çocuğumu uyandırırken hasta olan eşimi de çocukla ilgilenmeye itiyor. benim derdim kendim de değil, ailemdeki bu gereksiz durum.
eyvallah kralsın