Bu sebeplerden ötürü fake whatsapp numara almıştım. Önce görüşüp müşteri sıfatına geçince kendi numaramı veriyorum.
Ayrıca ( iş yaptığın veya tanımadığın birisini) telefonla da aramanın bir adabı vardır ben öyle düşünüyorum. Arama yapmadan önce bir sorarsın müsait iseniz görüşürsünüz en sinir olduğum şeylerden biri, saat fark etmek sizin telefonla aranması...