DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke ücretli yazsaydın
Ücretsizken başıma bu geliyorsa ücretliyken satın almış gibi yapar bazıları

O yüzden faydalı oldugumuz ne kadar insan varsa helali hoş olsun. Dostça muhabbetleri yeter. Ama keşke böyle yapanlar da olmasa (: