TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normalde takmıyorum ama akşamı gecesi saçma sapan telefonlar geliyor. Evimde bir çok hastam olmasa takmam bile ama bir telefon sağlık prblemleri olan çocuğumu uyandırırken hasta olan eşimi de çocukla ilgilenmeye itiyor. benim derdim kendim de değil, ailemdeki bu gereksiz durum.
eyvallah kralsın
Boşver ya engelle gitsin. YÜCE ALLAH sana sağlık sıhhat versin ki senin gibi fedakar bir baba O evlatların başında olsun her daim. Mutluluğunuz baki, sevginiz de ömür boyu sürüp gitsin. Inşallah, tez zaman da çocuklar da sağlıklarına kavuşur. Ufak tefek şeyler için canını sıkma, seni anlıyorum konumun da haklısın ve benim de dün açtığım bir konu var profilimden bakarsan Whatsapp konusuyla ilgili demek ki sende benim gibi artık bu konuya çok takıldın ve sinirlerin bozuldu. Bana da insanların bazıları demediğini bırakmadı ben yine de pek aldırış etmedim. Sen huzurunu koru, keyfine bak abi salla gitsin..

Teşekkür ederim O senin güzelliğindir.