Benim gibi katı biri olursanız sorun ortadan kalkar.Mesela bana biri geç saatte yazdı diyelim önce cevap vermem görsem bile.Sonra baktım wpdan veya normalden mi arıyor saat kaç kardeşim vs derim uyarırım .Tekrar mı yaptı sorgu sual olmadan direk heryerden engel atar geçerim .Hele bir de tanımadan etmeden yok kral yok reis yazanlar oluyor ya onları uyarmıyorum bile artık direk engelleyip geçiyorum.