• 10-01-2022, 20:00:42
    #46
    Olsa da yesek. Yaşadığınız sorun şubeden kaynaklı olabilir. O kolaların içerisine 1 kilo buzu koyuyorlar ondan sonra su gibi oluyor, siparişle litrelik geldiği için sorun olmuyor yada ayran söylüyorum, açık kola asla almam. Mc donalds en iyisi aslında.
  • 10-01-2022, 20:12:32
    #47
    TAB gıda firması.tıklagelsin de onların.burgerking, popeyes,arbys,sbarro,usta dönerci,usta pideci,amasya et ürünleri,milgo hepsi Tab gıdanın. Türkiyedeki ilk ve tek Mobil ödeme hizmeti veren gıda firması ve kaliteli marka firması. bende bu yüzden sürekli alışveriş yaparım. milgo ve amasya et ürünleri henüz lokasyonu olmadığı için faydalanamadım.

    mobil ödeme cep telefonundan kontör lira ile sipariş verebildiğim tek yer olduğu için hepsini deneyimledim. fiyatlar aşırı pahalı ve hiç bir ürünü diğer firmalara göre efsane değil.
    döneri ise döner demeye 1000 şahit ister. hamburgerleri sıradan işte. tavuk ürünleride öyle.bir tek golden but dediğimiz şeyi güzel oda çok pahalı çok. pizzası orta çekerli ama çok pahalı.

    3 hattım var ayrı gsm operatörlerinin birine sürekli düzenli kullanmasamda yüklüyorum.orda birikenleri tıkla gelsinden sipariş veriyorum işte. çokta memnun olmasamda devem edeceğim. kfc mc donalds mobil ödeme yapsa ona geçerim tabi
  • 10-01-2022, 20:45:16
    #48
    Allah affetsin leş gibi bir yiyecek, senelerdir zaten tüketmem. Homemade hamburgerciler dururken şuna hamburger diyen var mı bilmiyorum.
  • 10-01-2022, 20:51:52
    #49
    senelerdir yemem. tabi biraz damak zevki ben hamburger yiyeceğime döner yerim hem daha keyifli hemde daha güzel
  • 10-01-2022, 21:01:38
    #50
    Burger King yiyenin bana göre midesine saygısı yoktur. 10tl daha fazla veririm diyenlere ise ortalama Burger yerleri bu fiyatlardan daha ucuza satıyorlar diye biliyorum.
  • 10-01-2022, 21:40:13
    #51
    Geçen gün double cheeseburger aldım 2 lokmada biten hamburger yapmışlar
  • 10-01-2022, 22:50:30
    #52
    Geçen sipariş verdim, sadece patates geldi. Hamburger, kola ve soslar eksik. Nasıl oluyorsa 1 puanı çaktım, zaten 6 puan yemeksepetinde. Bu kadar berbat bir firma olamaz. Bunu yiyeceğinize gidin tost yapıp yiyin ya da şu hazır köfteler var, çiçek ekmek alın, icine o burfer köfteleri kızartıp koyun daha güzel 10 numara valla
  • 10-01-2022, 22:56:34
    #53
    patatesi çok güzel ya
  • 11-01-2022, 00:33:41
    #54
    Gidip şubeden almak gerekiyor. Yoksa 1 saat beklersin. Gelen de hem soğuk gelir hem de eksik. Tabii kalite olarak aldığınız şube çok önemli. Her şube aynı özeni göstermiyor. Ama Burger King yemeyeli aylar oldu. Şu anda KFC yiyorum. Bizim burada ki şube bazen iyi yapıyor bazen çok kötü. Amayersem de hamburger mutlaka tavuk alıyorum. Ete güvenmem.