• 10-01-2022, 16:36:52
    #10
    Yılda 1-2 defa yiyorum fiyatlar arttığı için bugün son defa yedim
  • 10-01-2022, 16:37:47
    #11
    Şahlanıştan tasarruf olmaz.....
  • 10-01-2022, 16:37:50
    #12
    En son 2 sene önce yedim oda tavuklu idi o zaman canım çekti diye yedim yoksa kolay kolay yemiyorum aşırı pahalı oluyor benim için günde 15-16 saat çalışıyordum ona o kadar para vermek koyuyordu ama işte insanın canı çekince yiyor
  • 10-01-2022, 16:37:58
    #13
    .best ONE 🏆
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen barbekü olanı yemiştim güzeldi. Tabi orda yemiştim sıcaktı sipariş versem olurmu bilemem öyle.
    Barbekü çok güzel gerçekten ama şuanki fiyatını hakeder mi bilemiyorum. En son 3 ay önce yedim şuan yiyemem herhalde
  • 10-01-2022, 16:40:15
    #14
    Bulundugumuz bolge de burger king subeleri hic yok. Alabilme firsati olmadi hiç.
  • 10-01-2022, 16:43:22
    #15
    Fotoğrafı görünce insanın iştanı kaçıyor
  • 10-01-2022, 16:46:08
    #16
    Biz köfteci yusuftan devam..
  • 10-01-2022, 16:46:19
    #17
    Benim arkadaşım çalışıyordu orda.
    İşten çıktıktan sonra bak kaç sene geçti hayatta BurgerKing'ten bir şey alıp yemez.

    Kolalara bol bolsu katıyorlarmış.
    Artık etleri falan nası yapıyolar bilmem o kadar tiksinmiş çocuk

    he ben yiyo muyum arada evet
  • 10-01-2022, 16:46:20
    #18
    EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulundugumuz bolge de burger king subeleri hic yok. Alabilme firsati olmadi hiç.
    Kaybettiğin birşey yok hocam.