• 11-01-2022, 09:08:42
    #55
    Bu aralar köfteci yusuf hamburgeri yiyorum doyurucu ve güzel tadı var hem de ucuz. Arada denk gelirse bk yiyoruz. Bkdan sipariş verirken içine mutlaka bir şey eklettirin yada çıkarttırın. Yoksa yoğun bir mekandan geliyorsa siparişiniz genelde bekleyen ürünlerden gönderiliyor. Ama içine bir şey eklettirir yada çıkarttırırsanız yeniden yapıp taze göndermek zorunda kalıyorlar.
  • 11-01-2022, 09:13:11
    #56
    Platin üye
    Dün beni 167TL tokatlamış markadır kendileri alıştık vazgeçemiyoruz maalesef
  • 11-01-2022, 09:22:51
    #57
    Steakhouse 35 TL iken iyiydi. Tam fiyat performan ürünü olarak görüyordum. Ama şimdi bu fiyatı görünce gerek yok dedim. Artık et burgerde yiyemeyeceğiz kfc popeyes tavuk menülerine devam.
  • 11-01-2022, 10:44:25
    #58
    Baktılar herkes bir şeylere fahiş zam yapıyor neden biz yapmayalım dediler ve dur durak bilmeden fiyatlarını arttırıyorlar bende kesinlikle bu fiyatları hak etmedikleri için sipariş vermeyi bıraktım gerçek burger satan yerlerde daha ucuza daha taze şekilde tüketiyorum
  • 11-01-2022, 12:18:39
    #59
    Ne zaman akşam saatlerinde yesem midemi ağrıtıyor.
  • 11-01-2022, 14:35:25
    #60
    Yurtdışında fakir yemeği olan burgeri yemek için bu kadar para vermemiz aşırı saçma. Ama bizim ülkede ne pahalı değil ki. Bu ekonomide hiçbir şey ucuz olmaz.
  • 11-01-2022, 15:03:34
    #61
    Sadece mc oda çok nadir
  • 11-01-2022, 15:08:23
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Para olsa, maddi durumum iyi olsa yerim ama cok pahalanmış. En son ne zaman burger ytedim hatırlamıyorum.

    Whoperi deli gibi özledim..
  • 11-01-2022, 15:11:09
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tonla muadilleri açıldı ve çok güzel yapıyorlar. mc donalds burger king lezzet olarak yanından geçemez. fiyat olarakta.